1707440284 شماره تماس کارمندسئو : 77922287-021

ایجاد بیش از 55 بک لینک قوی با دومین اوتوریتی بالا که رشد فوق العاده نتیجه میدهد


(1)  1 سفارش در دست انجام.

توضیحات این پیشنهاد

سلام به همه کاربران خوب وبسایت کارمند سئو

امروز یه بسته بک لینک خوب آماده کردم که تجربه سال ها کار من به عنوان کارشناس سئو در سازمان های مختلف هست. این پکیج رو به جرات میتونم بگم بیش از 90 درصد سایت های ایرانی  استفاده نکردند و واقعا معجزه میکنه.

این بسته شامل بیش از 40 لینک از وبسایت های معتبریه که دومین اوتوریتی اون های بالای 80 هست که اگر شما بخواهید  این تعداد لینک با این  کیفیت را در وبسایت های ایرانی انتخاب کنید میلیون ها تومان باید هزینه کنید.

همچنین مکمل این 40 لینک حدود 15 لینک دانشگاهی و دولتی هست که در افزایش اعتبار کسب و کار آنلاین شما تاثیر به سزایی داره و طبق تجربه من پس از حدود 3 تا 5 ماه از اتمام این لینک سازی و  دیده شدنشون توسط گوگل، سایت شما رو مثل موشک میاره بالا و خیلی تاثیر خوبی در رنک سایت شما داره. البته نهایتا به حوزه رقابتی کسب و کار شما هم مرتبط هست که چقدر رشد خواهید کرد.

  • 100 درصد سئو سفید و  مراحل انجام کار دستی
  • این سرویس بر اساس آخرین آپدیت گوگل منتشر شده
  • بیش از 40 لینک با DA بالای 80  و 15 لینک دانشگاهی/دولتی با DA بالای 40

اینکه تعداد دقیق لینک ها مشخص نشده به این دلیل است که گاهی به صلاحدید دامنه ها متفاوتی برای شما کار خواهد شد و به مرور زمان سعی من در این است که به تعداد دامنه های این بسته اضافه کنم تا نتیجه بهتری از این سرویس دریافت کنید.

اطلاعات مورد نیاز من برای شروع کار:

  1. آدرس دامنه وبسایت شما
  2. کلمه کلیدی (ترجیحا نام برند شما)
  3. توضیحات (اختیاری)

سوالات پرتکرار مشتریان

چرا نام وب سایت ها درج نشده؟
سلام ، با توجه به ماهیت سکرت خدمات سئو و رقابتی بودن این حوزه نمیتوانم دامنه سایت ها رو معرفی کنم به این دلیل که مورد سواستفاده برخی همکاران سودجو قرار خواهد گرفت. من طی سال ها کار و تلاش این لیست رو آماده کردم و منطقی است که شخص خودم از منافع این تحقیق گسترده ذینفع باشم.
آیا این تعداد لینک سازی به یکباره به سایت من آسیب نمیزند؟
خیر به هیچ عنوان. اولا که سعی ما بر این است تا لینک ها تا موعد تحویل به صورت روزانه برای کسب و کار شما درج شود. همچنین کراولر گوکل این لینک ها را طی مدت 1 تا 5 ماه به مرور زمان خواهد دید و به این گونه نیست که فردای درج لینک ها، همه توسط گوگل دیده شود و در وبمستر مشاهده کنید. ما به هیچ وجه ایندکس زودهنگام بک لینک ها را توصیه نمیکنیم. طبق راهنمای من پیش برید و قطعا نتیجه خواهید گرفت.
چرا فقط یک کلمه کلیدی قبول میکنید؟
از آن جا که هدف من در این سرویس این است که شما نتیجه بگیرید، طبق تجربه های پیشین بهتر است فقط روی یک حوزه و یک کلید واژه کار کنید. همچنین در نظر داشته باشید اگر برند شما رشد کند تمامی SERP های شما نیز متعاقبا رشد خواهد کرد.

1 دیدگاه 5.0

  • mehdisalimi

    ممنون از زحمات شما. لینک سازی جالب و قابل قبولی بود. امیدواریم که تاثیر فزاینده ای هم داشته باشد.
    ۲۶ دی ۱۴۰۱

  • mehdisalimi

    ممنون از زحمات شما. لینک سازی جالب و قابل قبولی بود. امیدواریم که تاثیر فزاینده ای هم داشته باشد.
    Jan 16 2023

  • فعلا دیدگاه منفی درباره این پیشنهاد ثبت نشده.
جزئیات سفارش
890,000تومان
890000

15 روز تحویل    1بازنگری و اصلاح

  • تعداد:
    1
  •  اضافه به سبد خرید ثبت سفارش (890,000تومان)

    Mohseo سطح A

    ارسال پیام

    از کشور

    Iran

    مسلط به زبان های

    فارسی English

    بازخوردهای مثبت

    آخرین تحویل کار

    100%

    ۰۵ اسفند ۱۴۰۲


    من به کارمند سئو اومدم تا با سال ها تجربیات خودم کمک کنم به کسب و کارهای کوچک و بزرگی که میخوان تو گوگل و دیگر موتورهای جستجو رشد کنن ولی هزینه استخدام فول تایم یک متخصص رو ندارند. امیدوارم خدمات من بتونه کسب و کار شما رو تصاعدی رشد بده. فقط یادتون نره امتیاز کامل بدین و من رو به دیگران پیشنهاد کنید

    اطلاعات بیشتر
    Copyright © 2024 KarmandSEO | created by Farzzin